chocolate cupcakes

Leilas chocolate cupcakes
(snart står dessa skönheterna även på mitt bord)
hej!
som jag skrev i onsdags så framförde jag ett "tal" o det gick ju som det gick.. vill inte gå in på detaljer, hehe men asså så farligt var det inte typ darra som ett litet asplöv bara.. men annars var det ju lugnt! ;)
efter de gick vi (jag agnes anna) till subway tjockade där sen till skolan började våran skoldag kl 13.00 med film sedan 2 lektioner och båda var NO sat ja härlig dag!
idag har det varit en rent ut sagt helveteinriktag dag... hade 2 inlämningar som inte var någe vidare bra.. stress jobb på varenda lektion.. och så 1 prov som gick över förväntan bra! :D hihi nåt som går bra iaf! 
o fy fasen en lärare kom till mig och sa -jag såg dig i tidningen idag! jag-VAA? :o
okej helt sjukt! jag agnes och anna på stadshuset jonglerade och en tjej från folket kom o frågade om hon fick ta en bild på OSS o ja visst får du det svarade vi!
o vad ser man idag jo en bild insoomad på MIG :o
papa-paparazzi kan man sägaa!

inte nog med de utan så skulle jag ju på bio o ming ikväll med kompisar men blir det så? nej för biljetterna vart inte bokade..! så ja en hemmakväll.. inte precis vad jag önskat..
aja nu ska jag sluta klaga ingen kommer ändå orka läsa allt men för er som läst hoppas ni iallafall får en fin fredagkväll! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0