FARSDAG

hejhopp!
grattis till alla pappor idag är eran dag!
min pappa grattade jag och adam imorse med en god frukost + en sportväska :) (så han kan sluta låna min hela tiden)
mamma och pappa har ju även pappor(såklart) så ska strax åka hem till farfar sedan träna Ametists ca: 45min sen hem till morfar där det kommer bjudas chopchop ;) hihi ♥
skola imorgon.. fast det känns inte als lika jobbigt som det brukar kännas på söndagar.. söndagsångesten har liksom tynat bort, känns nästan kul att att komma till skolan imorgon.. hjälp jag blir rädd för mig själv.. iförsig akn det ju vara för jag avslutade veckan på ett bra sätt med klassen ;)
kan nästan lova att den här känslan är borta imorgon kl:06.40 när min klocka ringer...
pussohej
bild från italien -sommar-2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0