22.57


hejpåer!
natten spenderades hos elin i hennes husvagn (förstagången i mitt liv jag övernattade i en husvagn) de va nice! :)
vaknade helt utvilade kolla på klockan o mamma mia 5 över 11 :O men efter en kort betänkt tid kom vi på att klockan var paj... klockan var i själva verket 07.48 :o:O så inte okej!!!
bussen tog oss till city chekka skor, återvänder om nån dag o köper dom!
sen bussi o tog en rejäl promenad med kameran! hehe

imorgon=fest i hela huset!
kalarre för mig :D 15bast på tisdag så imorgon kommer allt folk hit o grattar mig ;D inte helt fel!
vi hörs nog troligen imorgon men ha det så bra så länge :* pussar o kramar!

Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

snygga skor vi har jao :)

2011-10-03 @ 16:49:03
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0