Dream team!

Godmorgon!
gårdagen var ju bara för underbar! började med att vakna upp i elins hus med jonna vid min sida.
sen till katrineholm tävlade (okej blodsockerfallet var lite obehaglit...) men annars gick allt bra!
stegade upp på prispallen o hämtade ett brons i tumbling och ett silvet i hopp :D
hem o in på kalas för min käre bror som fyllde 17år GrattisGrattis! hoppas din dag vart bra♥
var hemma i ca: 1 timme för sen bar det av mot vilsta o träna världens gulligaste Ametister! big love to you!

idag kommer min dag spenderas i vilsta då jag första ska öva in en dans med elin som vi ska lära våra ametister, sedan vid 19-22 egen träning :) hehe tröttnar aldrig på att vara i vilstahallen! ♥ puss!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0