happy halloween


hej! halloweenfirande i skolan hela dagen idag! helt ok för min del!
började dagen med att komma in i vårt spår såg inte ett piss var kolsvart o lite blinkande smålampor...
aja in på toaletten med ellinor o sminkade oss:

sen började jakten på rätt skåp.. xP haha dagen rullade på med matteprov, b-språk och so, men andra ord vanliga  lektioner fram till lunch!
efter lunchen började det (obligatoriska) discot ;)
har tyvärr inga bilder från discot för min mobil bosatte sig i mitt skåp.. men ja för er som är tv intresserade kommer nog ett filmklipp från discot (tv var där...)

dagens outfit ser ni här under, hade även orangea tights, svarta kilklackskor och ett skärp i midjan ;)
pussokram hoppas alla haft en bra torsdag för det har jag haft :* <3


Kommentarer
Postat av: elincarlsson

cool mask :o

2011-10-27 @ 22:03:38
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0