stort grattis till Elin!!!

hejsan bloggen! måndag idag... roligaste dagen på veckan.. nej inte precis men faktist helt ok skoldag har gått igenom den med ett leende på läpparna o skratt som bubblat hejvilt i halsen!!
vet inte vart det braiga humöret kom ifrån xP okej ett surt parti på dagen var precis innan lunch när jag louise, felicia och anna tänktee ja vi åker ner till pizzerian.. (tjockisar) ett problem anna hade inget busskort så jag "hade inte heller det".. eller jo fast nä! vi går på bussen
jag-ee.. vi glömde våra busskort iskåpet o han inte dit för vi såg att bussen kom...får vi åka med iallafall? :D
han-ee vart ska ni?
jag-komsum
han-då kan ni gå!!
jag- jaha men ååå
backar ut ur bussen o till matsalen där det serverades korv o potatismos med potatsiskal... aja allt går inte som man tänkt.

vill avsluta med ett stort grattis till min kära vän Elin som fyller 15år idag! grattis tjejen hoppas din dag varit toppenbra! puss love you♥


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fina bilder på oss hörredudu!!! i love u toooooo :) tack så mycket!

2011-10-25 @ 16:55:44
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: hihi jag vet, assnygg tröja :D

2011-10-25 @ 20:46:53
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0