mot staaan

hejsan!
jag borde igentligen inte sätta mig o blogga nu.. men men kännde verkligen för de!
borde igentligen gå till bussen så jag inte missar den.. ska till stan o äta på ming med några friends!
kul!
lite avlägsna kompisar o de vanliga ur klassen ;) hehe
idag var jag o mamma på torshälla marknad! träffade adam o linda där. hittade även min mormor bakom ett av borden, säljandes av virkade dukar. mötte min g-mormor o g-morfar så en riktigt släckt träffa mitt i torshälla :P haha
köpte BRÄNDAMANDLAR ofc!!
innan marknaden åkte mamma o jag till tuna köpte 2 linnen till mig, vidare till secondhand o köpte 2 tröjor till... mig :D
haha nej men gud nu får jag rappa ;)
hörs kanske ikväll eller kanske inte! vi får helt enkelt se ;)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0