Sjukhuset here I'm

Hej! Ja gud skymning vad länge sen det va jag skrev! Hoppsihejjsi!
Men hör kommer ett inte spontant inlägg med den nya appen blogg.se som Elin Carlsson visade mig tack ska du ha! :D
Rubriken lyder sjukhuset... Så är det, de e mitt nya "place to be" you knows har börjat jobba där i cafét o trivs bra stannar där till på fredag o kallar de prao ;) hehe
Efter "jobbet" så tog jag bussen hem åt o till bussen igen fast denna gång till vilsta o till de fantastisk ametisterna! Love them! <3
Ja men ha det så bra! Så ska jag försöka bli bättre på att blogga (nu genom denna coola app!) :D


Kommentarer
Postat av: mickaela

åå va coolt o praoa på sjukhuset!

2011-09-29 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0