svar på frågestunden:

hej här kommer svaren på de fråger som ställdes :)

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

1.favoritplagg ur din garderob? (visa gärna bild)
2.favoritbutik?
3.oboy/te?
4.regn/snö?
5.tåg/flyg?
puss
1. favorit outfiten! men ja tröjan där är en tumme upp för mig!

2. Favortibutik? Det är nog Zara men den finns ju inte är i E-tuna.. så härifrån är H&M där jag hittar mest kläder ;)
3. te!
4. Det beror ju på om det regnar lite är ju de mysigt men om de regnar i liksom en vecka i sträck söger jag snö. men det blir samma sak där att snö är mysigt i små doser..
5. flyg. För med flyg är nästan alltid målet VÄRME :P

Postat av: Agnes :D

Hej Fanny! <3
Min fråga till dig blir... eeh? xd
1. Vad var det senaste du åt?? Gärna bild! ;)
2. Vilken te-sort tycker du ät godast? :o hihi

Hejdåå :P

hej på dig agnes :)
1. det senaste jag åt var:

=brända mandlar från Torshälla marknad
2. bästa te-sorten

=smultron o radarber :D
o i vanlig te-påse forestfruit eller magno-peach :)

Postat av: Agnes :D

ps: Agnes är cooooool! bara så du vet asså xd <333 ds.

ja gud ja! 



Postat av: zaraa

hur många skor har du? och vart kommer dom ifrån?
gärna bild :) tackiförhand! 
vinter/vår/sommar/höst ;)

hej jag har x antal skor ;) men de som jag brukar använda oftast är:
"sommar"

"vinter"

"o året om skor"

oj vart alla kommer ifrån blir får ett flygade svar.. lite här o var ;)

ja det var svar på alla frågar :)
HaDetSåBra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0