vilken dag!

hejhej
ja jag vet dålig updatering men de får ni leva med ni när skoltiderna börjat..
men ja den här dagen har varit för jävla bra asså!
började ioförsig med en tråkig tyskalektion men sen rullade dagen på som vanligt, efter skolan tog jag bussen ner till stan skulle möta henne så jag ringde henne
jag- jag är på stan nu vart är du?
mamma- på stan...
bra svar tack jag v´fattar precis vart du är.. eller kanske inte!
hittade i alla fall henne tillslut vi gick till en frisörsalong som ligger på torget o tog ett till hål i vardera öra på mig så just nu 2x2 :)
tog en sväng in på Åhlens o shoppade en tröja+ strumpbyxor till mig :D
kom hem o då kommer pappa med en "present".. MIN IPHONE :D
tror ingen fattar hur mycket jag saknat den! hehe :P


imorgon bär det av till kungsör för internledarutbildning, ska bli skoj :D
vi hörs inom kort! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: haha coolt ;)

2011-09-08 @ 18:50:05
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0