What am I supposed to do when the best part of me was always you

HEJ!
lördag idag och vad händer då? jo
  1. strosa runt i mjukiskläder hela dagen
  2. bara ta det lungt
  3. baka när jag får hem ingredienserna
  4. sedan kanske möjligtvis ta en fika
  5. skriva ett brev "brevväxlar med en gammalvän" (vilket jag är mycket glad över att jag gör för det är en speciell känsla när man kommer hem o hittar ett brev i brevlådan som är till mig :D visst det finns ju nåt som heter sms går snabbare och allt men med ett brev blir det så mycket mer känslofullt o detaljrikt- love it)
  6. börjar luta mot kvällsmat- mixar ihop nåt gott!
  7. melodifestivalen hemma mys kväll med familjen
  8. sedan Go'natt
En helt okej dag enligt mig ;) bara slappa o lugna ner stressen från den hektiska veckan som passerat.
hope you all feel good ;)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0