17.27

hej! 
Jag har sagt det förut och säger det igen, onsdagar är så jävlans chill! love them! 
3 lektioner+lunch 
(dock är varje lektion 1-2 timmar) men ändå!
intresseklubbenantecknar att jag börjar med svenska följt av hemkunskap sedan en lyxig lunch i matsalen anslutar dagen men elevensval då jag valt "världskoken"  (hemkundkap igen, fast denna gång lagar vi maträtter från andra länder) ;)

borde även vart och tränat nu med träningsverken satte stop för de. har även några läxarader som borde skrivas... får se när de blir gjort... ;)
ha de gutt!


GIRL- why is my name on you'r FaceBook ststus in every 2 minutes?

BOY: FaceBook keep asking me "what's on my mind" :)

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

jag tänkte just smsa och fråga dig vart du var idag på träningen, men där fick jag svaret! Krya på din träningsvärk! :)

2012-01-11 @ 20:26:31
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0