If every simple song I wrote to you, Would take your breath away

I'd write it all

Är helt totallykär i låter Hey There Delilah sååååå himla bra love it! ♥

jag har inte så mycket att säga idag faktist, men jag tänkte försöka bättra mig med bloggandet de tar ju som sagt ett bra tag mellan inläggen..  
men då behöver jag lite hjälp! Är det nåt speciellt ni vill att jag ska skriva om? blir ju typ alltid dagen... men de får väl bli så om ingen har nåt annat förslag ;) he..he

så varför inte: 
DAGEN ser ut så att nu snart ska jag ta min en promenad! Gash de reganr ju... shit jag som hade sånna planer o så tittar man ut genom fönstren o vad ser man ....? jo regn... :( men ingen har väl dött av lite regt?! 
senare idag drar äntligen träningarna igång igen efter jullovet! ska bli riktigt najs faktist att köra igång igen! :) 

kramis:*

Kommentarer
Postat av: elincarlsson

För att inte glömma nämna kvällens bravader mihihi :)

2012-01-04 @ 16:10:31
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0