p.s. I love you

Friday night! big love in my eyes! 

bara en vecka i skolan minus måndag... känns som minst 4 redan veckor... gaaash kill me mow!
hade 2 förhör idag tyska, engelska... vad ska man säga, hur brukar de gå för den som inte pluggat mer än läst genom alla glosor EN gång imorse? oväntar BRA :D
Efter skolan har mesta tiden spenderat framför pianot. Har fått tillbaka spelar glöden igen vilket jag tackar för ;) hehe ne ska återgå till tonerna igen hörs :*♥

"jag är inte Rasist utan Pianist.....
Jag tycker ner både svarta och vita" xp

humorn är på topp...


Kommentarer
Postat av: fannyramquist

önskar att jag också kunde spela piano fortfarande...

2012-01-13 @ 21:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0