tisdag 31 januari

helluu! 
Det vänatar en härlig kväll framför mig.... plugg-Musikhistoria från 60-talet hallå? vill jag veta om vad som hände på 60-talet? svar nej! kommer troligen aldrig behöva veta vilka medlemar som var med i ABBA och troligen inte kommer jag aldrig bli tillfrågad när Ebba Gröm bildades.. nej nej och åter nej!
tänk så mycket annan nytta som skulle kunnat gjorts idag om vi hade strykit bort musikhistorian ur vår värld! Ge mig ett prov om sommartoppen 2011 or whatever?  men livet what to do liksom? bara åka med tåget, vill ju inte bli kvar på samma perrong för alltid så bara att fortsätta på samma spår... o försöka le på färden :)

take care my friends ♥

Kommentarer
Postat av: Agnes ;)

Hahah duktigt Fanny, inte för att va dryg eller nåt, men det är 70-/80-talet vi har prov på. inte 60-talet xd :( asså bara så du vet liksom.. ;) hehe

2012-01-31 @ 22:05:15
Postat av: Fanny Johnson

hahaha aja.. skrev de innan jag börja plugga så.. :P

2012-01-31 @ 22:28:53
URL: http://fannybarafanny.blogg.se/
Postat av: Agnes ;)

Haha sicken tur då ;) hur gick det på provet då? Jag hann inte fråga i skolan :( <3

2012-02-01 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0