totf 4 dagar

hejsan kör på en bild från de fyra senaste dagarna:
bild nr 1. tisdag!  jag som tyckte att jag hade stora fötter... O.o
2. onsdag! stockholm hela dagen med klassen. shopping + spökvandring i gammlastan
3. torsdag! 9ornas avslutningsmiddag med standupkomiker bildspel från våra år tsm sedan discriktigtriktigt roligt!
4. idag fredag! alla 9or lediga från skolan.. (komp från gårdags kvällen) men vi små duktiga barn som inte klarat betyget i matte ännu kämpade på i många timmar. MEN då är turen att man har en medkänslig lärare som tyckte lite synd om oss o bakade cupcakes som tröst! LOVE U EVA♥
jag alexander.k
gustav.l och alexander .k
alex.g jag agnes erik
olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0