Det är så här det blir när man hemligheter har

hejsansvejsan!
Här sitter jag o tar egopix på mig själv.. :p
Vem gör inte liksom.. hehe 

Dagen i kort sammanfattning har vart riktigt kul faktist! Skoldagen har gått fort med humöret uppe på topp " eller aa topp och topp, va inte mitt vanliga trötta skol jag" o vad kan de bero på?? jooooo det är FREDAG! :D
vilket betyder sova länge imorgon och bara ta det lungt! 
Nu har nydligen olivia lämnat huset och snart kommer min pappa hem med American Pizza♥
Inte nog med d eså väntar en kväll imorgon med huset fullt av friends och bäst av allt ingen M eller P ;) Rööööj!
nej fy skäms absolut inte! att jag äns vågar tänka så! nej blir en hemma kväll med knäckebröd och vatten såklart..
Hare gut! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0