de börja bra nästan inte sant...

Hejsan alla!
Har både bra och dåliga nyheter...
börjar med dom bra:
-Igår söndag träningen gick väl hyfsat, på slutet fick vi tårta av våran hejarklack som ett grattis till våran andra placering på RM :D jätte gulligt av dom!
när jag kom hem från träningen drog jag mamma och adam oss ut o sprang 6 kliometer i skogen där vi mötte en älg efter halva vägen... haha
-de dåliga nyheterna är att jag vaknade inatt vid 2 tiden o mådde helt galet illa...
somnade om efter nån timme och vaknade med en otrolig halsbränna hade svårt att svälja vid frukosten o de lilla jag kunde svälja gjorde en "må illa attack" igen...
så blev hemma från skolan.. har fortsatt i samma spår hela dagen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0