FREDAG för fan

HELG!!!
Avslutade skolveckan med regn.. eller gick egenom skolveckan med regn -.-
den här veckan har jaf haft otroligt mycket muntliga saker..
engelska nationella muntliga
matte nationella muntligt
tyska nationella muntligt
svenska tal
engelska läs grejs
ja och jag som ÄLSKAR att prata inför folk.... serrriöst det värsta som finns på denna jord!
USCH säger jag åt muntliga saker!
men veckan är avklarad och jag i stortsett lever ;)
idag tog vägarna mig till staden med olivia där vi shoppade matchande bh:ar... hehe bara för att liksom
sedan fick vi ett oväntat matsällskap av Mateo :) mycket trevligt måste jag säga!
ne hurrenini nu är klockan mycket endast 10 miuter kvar av denna dag... imorgon ringer kl 08.00.. kill me!
ha det bäst alla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0