the feeling of looking back to something you left long ago IS NIZE

den här dagen.. säger bara den här dagen..
började med en 5 kilometers spring runda i skolan "Lunken" ;)
fick sååååå otroligt mycket håll så jag visste inte vad jag skulle ta mig till helt sinnes! har aldrig fått så helt sjukt fick sätta mig på en sten mitt ute i ingenstans helt ensam tills de släppt av lite o jag kunde gå igen vad händer dp? JO såklart så vrider sig mitt ben lite för segt o mitt knä vrids tillrecklingt fel för at göra illa mitt knä (dock inte otursbenet..utan de andra.. så ja tack nu har jag 2 otursben)
kom imål iallafall efetr en jobbig promenad...
efter de utlottning av priser till alla som tagit sig runt Lunken. det fanns 120 priser dvs 120 av 420 elever fick gå fram och hämta ett pris... o så fasan att gå upp inför hela jävla skolan slog in... när det endast återstod 10 priser hör man högt och tydligt FANNY JOHNSON kill me
fick en tandläkarpåse med tuggummi halstabletter och flux i ;)
blev ingen gympozz eller träning efter som mitt knä paccka ihop..... laddar inför söndag ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0